goed aangekomen in lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu goed aangekomen in lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

goed aangekomen in lima

Blijf op de hoogte en volg Annelore

06 Augustus 2013 | Peru, Lima

Hey,

Even een kort bericht om jullie te laten weten dat de heenreis goed verlopen is. Alle vluchten waren mooi op tijd en onze bagage is goed toegekomen. De service aan boord van KLM was heel goed, vaak en lekker eten, persoonlijke tv-schermpjes,... Na meer dan 17u onderweg kwamen we aan in Lima, waar taxichauffeur Alba ons ophaalde. We logeren bij hostel Españna, waar ik 1.5 jaar geleden ook al eens sliep. Bij de weg van de luchthaven naar het hostel was het leuk om de verbazing bij de deelnemers over het alledaagse drukke verkeer te zien. De politie-agenten die het verkeer proberen regelen, het getoeter van de chauffeurs, de minder mooie buurten van de stad, maar ook het mooi verlichte plein Plaza Mayor. Aangekomen in het hostel wilden de deelnemers graag iets gaan drinken, na even te checken waar we dit op een veilige manier konden doen:-), kwamen we terecht in een danscafe waar de Latijns-Amerikaanse beats luid knalden. De eerste pisco sours (peruaanse cocktails) werden besteld en er werd gelachen met de videoclips van de liedjes.
Morgen bezoeken we de stad Lima, regelen we wat praktische zaken en vertrekken we in de vroege avond richting Arequipa (volgens de planning 16,5 uur op de bus:-)).

Tot het volgende berichtje,

x

Annelore

• 06 Augustus 2013 - 07:27

Eefje:

Jaaaa pisco sour! Goed te horen dat je veilig aangekomen bent in die enorme stad. Geniet ervan!!

• 06 Augustus 2013 - 22:32

Caroline De Caestecker :

Er zijn weer leuke Annelore - Tiny verhalen op komst ....
    Ik kijk er alvast naar uit om alles op de voet te volgen!
    Heerlijk gewoon-mee op avontuur, spanning beleven of genieten vanuit je luie zetel!

Veel reisplezier, je gaat dat goed doen! Liefs, Caroline

• 07 Augustus 2013 - 07:50

Marja Van Peer:

Ik ben er van overtuigd dat al je medereizigers dank zij jouw organisatietalent een onvergetelijke reis zullen beleven. En in het schrijven van verslagen ben je ook super, dat heb je vroeger al bewezen.
    Heel veel plezier met je groep..... en ik....kijk uit naar de volgende belevenissen. :-)

• 09 Maart 2014 - 15:21

Tante Germaine:

Amai amai. Wat hebde daarallemaal uitgestoken?