Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-) - Reisverslagen van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-) - Reisverslagen van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-)

In de periode van december tot april, zal ik in Latijns-Amerika reizen en stage lopen.
Eerst zal ik Joke Dillen (een vriendin die ik leerde kennen in het secundair) opzoeken. Daarna zullen we samen Conni (een Chileense vriendin, die we leerden kennen tijdens een AFS-jaar in het vijfde middelbaar)bezoeken en zullen we daar de feestdagen vieren. Nadien vlieg ik naar Guatemala om er te werken in het project Caras Alegres. Hier zal ik stage lopen voor mijn opleiding intercultureel management. Ik sluit mijn reis af met een familiebezoek in Mexico.

Recente Reisverslagen:

29 April 2012

laatste dagen in Tlayacapan en Mexico-City+bedankt

13 April 2012

surfen in El Salvador, vulkaan beklimmen+ Mexico!

22 Maart 2012

de afgelopen maand in een notendop

06 Februari 2012

van Peru naar Guatemala + terug in Xela!+ Semuc C.

23 Januari 2012

vervolg tiendaagse tour door Bolivia en Peru
Annelore

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 49757

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

KrisKras-reis naar Peru

11 December 2011 - 19 April 2012

Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-)

05 Januari 2010 - 08 April 2010

buitenlandse stage binnen ergotherapie

Landen bezocht: