Sherborne - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu Sherborne - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

Sherborne

Door: Annelore

Blijf op de hoogte en volg Annelore

16 Maart 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

Hey allemaal,

Onze stage loopt langzaamaan tegen zijn einde. Ook de Sherborne-sessies (voor meer info: lees in een vorig reisverslag) worden afgerond. Het is te zeggen, hopelijk wordt de fakkel doorgegeven en blijven er enkele leuke ideetjes hangen bij de leerkracht.
Eerst heb ik sessies uitgevoerd in kleine groepjes (van ongeveer 4 à 5 personen), later werden de groepjes dubbel zo groot en op dit moment werk ik met de hele klasgroep, zo'n 21 kinderen.
De leerkracht is enkele keren komen kijken of komen meedoen en hopelijk zullen we volgende week samen enkele sessies geven. Ik ben alvast bezig met de nodige informatie in het Spaans te zetten. Ik zal er ook enkele foto's bij plaatsen want die zeggen soms zoveel meer.
Speciaal voor jullie heb ik even tijd genomen om ook enkele foto's op de blog te zetten, zodat jullie een beeld krijgen van wat er allemaal gebeurt.

Vele groetjes
Annelore

• 17 Maart 2010 - 07:22

Dominiek Peeters:

Leuk al die foto's. ik hoop inderdaad dat er wat van blijft hangen.

groetjes

Papa

• 17 Maart 2010 - 08:52

Sara:

Amaai seg:p dat ziet er super leuk uit in jou ergo! Ik hoop ook dat je leerkracht je shernborn misschien wel zou verder zetten.

Geniet nog van je laastte dagen, GENIETEN!!!

groetjes sara

• 17 Maart 2010 - 21:45

OPA EN OMA:

DE LEUKE FOTOS MET AANDACHT BEKEKEN HEEL MOOI WERK DAT GE GINDER VERRICHT ... GENIET NOG VAN DE LAATSTE DAGEN XXXXXXX

• 19 Maart 2010 - 16:53

Consuelo Peeters:

Querida Annelore,
    Me encantaron las fotos, parece un trabajo interesante y gratificante. Ya queremos escuchar tus historias! Te esperamos con mucho gusto el próximo sábado 27, por favor confírmanos la hora de llegada. Besos, Consuelo

• 25 Maart 2010 - 18:35

Nele Debats:

Dag Annelore,
    Leuk om op de foto's te zien hoe je Sherborne hebt geïntroduceerd daar in Guatemala. Hopelijk slaat de vonk over en gaan ze er zelf ook verder mee aan de slag!
    Geniet nog van de laatste dagen in Guatemala!!

• 30 Maart 2010 - 19:15

Katelijn:

Lieve Annelore...

Na je telefoontje hier even gemis want nu is het weer een tijd geleden... maar amai! als ik die foto's zie, prachtig! hoe jij dat doet, om jou zo te zien en gewoon helemaal... echt leuk!

Amuseer je nog en kom ook binnekort terug :)

Katelijn
    xx