En we zijn bijna vertrokken! - Reisverslag uit Lint, België van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu En we zijn bijna vertrokken! - Reisverslag uit Lint, België van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

En we zijn bijna vertrokken!

Door: Annelore

Blijf op de hoogte en volg Annelore

11 November 2011 | België, Lint

Beste lezers,

Over exact één maand zal ik jullie via dit kanaal op de hoogte houden van al mijn avonturen in Latijns-Amerika. Momenteel ben ik bezig met het voorbereiden van de reis: inentingen, papieren in orde brengen, reisgidsen lezen, ... en alvast dromen van wat er allemaal te wachten staat.

Ik kijk er al naar uit om jullie weer op deze manier op de hoogte te houden.

Groetjes,
Annelore
P.S.: Bij het mapje "reis" kunnen jullie meer info vinden over de reis.

  • 11 November 2011 - 19:53

    Eline:

    Super, nichtje!!! Ik zal je blog met veel plezier volgen!!! Wat een avonturen!! Bereid je nog goed voor! We zullen elkaar juist kruisen...ik kom op 30 December in België aan...maar we zien elkaar in Mexico in April!!!

    Dikke kus en veel succes met de verdere voorbereidingen!

    Je nichtje

  • 30 November 2011 - 17:39

    Mama:

    met een klein hartje scheur ik het laatste novemberblaadje van de kalender: december .... 11 december komt dichterbij....

  • 10 December 2011 - 10:45

    Nele :

    Hey Annelore!
    Veel plezier en al een goede reis naar latijns amerika!
    We zien elkaar in Guatemala ;-)

    Groetjes

  • 15 December 2011 - 14:00

    Oma En Opa:

    hey kleindochter die zover van hier zit die gaat nog vele uren met de bus nog wat verder . Ik ga proberen de stad opte zoeken via de computer hopelijkmet fotos . Krijg ik ook een beeld van de stad . xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelore

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 49835

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

KrisKras-reis naar Peru

11 December 2011 - 19 April 2012

Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-)

05 Januari 2010 - 08 April 2010

buitenlandse stage binnen ergotherapie

Landen bezocht: