Over 12 uur vertrekt het vliegtuig - Reisverslag uit Lint, België van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu Over 12 uur vertrekt het vliegtuig - Reisverslag uit Lint, België van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

Over 12 uur vertrekt het vliegtuig

Door: Annelore

Blijf op de hoogte en volg Annelore

10 December 2011 | België, Lint

Beste lezers,

Ondertussen ben ik gepakt en gezakt om te vertrekken. Het was wikken en wegen om te kiezen wat mee mocht en wat thuis op me zal moeten blijven wachten. Je komt toch sneller aan de 23 toegelaten kilo's dan je denkt en ook in je handbagage kan je niet blijven bijsteken. Ik zal er uit zien als een echte wereldreizigster, al zeg ik het zelf: een stevige trekkersrugzak op m'n rug, een dagrugzak om m'n buik gedragen en dan natuurlijk een buideltasje:-)

Ik zal even mijn vliegroute voor morgen noteren. Ik zal mijn vlieguren in Belgische tijd schrijven, dan kunnen jullie gemakkelijk mee volgen.

Brussel-New York:
10-18.45

controles + overstap naar een ander vliegtuig:
18.45-5.20

New York- Lima (=hoofdstad Peru)
5u20-13u15)
Ik zal dus aankomen op 12 december rond de middag, in Peru zal het dan ochtend (7u15) zijn.

Als alles goed verloopt, word ik op de luchthaven opgehaald door een chauffeur van hotel España. (http://www.hotelespanaperu.com/) Ik hoop dat het hotel even leuk zal zijn als op de foto's!

Ik zal proberen om jullie snel te laten weten als ik (en hopelijk ook mijn bagage) goed ben/zijn aangekomen.

Groetjes

Annelore


  • 10 December 2011 - 23:23

    Caroline :

    hey Annelore,
    het wordt spannend he meid en zoooo lang onderweg :)
    maar zoals je zelf zei: "REIZEN IS WACHTEN" een slimme manier om het te bekijken als ik zie hoe lang je wel niet onderweg zult zijn!
    alleszins veel succes; ik blijf je op de voet volgen.
    veel liefs, Caroline

  • 11 December 2011 - 09:05

    Mama:

    ooit las ik: ' Als kinderen klein zijn moet je ze diepe WORTELS geven. Worden ze groter , geef ze dan VLEUGELS.'
    Het zijn de vleugels van een vliegtuig geworden.... hopelijk ook de diepe wortels , liefs

    ( ps kreeg net een sms van A : ze zit voor haar heenreis aan de vleugel van het vliegtuig :-) )

  • 11 December 2011 - 11:52

    Valérie:

    Zie maar dat je véél leuke reisverhalen bijeen sprokkelt! ;)
    Véél plezier! xx

  • 11 December 2011 - 18:28

    Myriam Majelijne:

    hey Annelore,

    leuk dat ik je blog mag volgen! Geniet er daar van, weeral een ervaring om de rest van je leven mee te dragen! Succes,

    lieve groet,

    Myriam

  • 12 December 2011 - 06:36

    Dominiek:

    hallo annelore, ik hoop dat je goed bent aangekomen en dat je een goede reis hent gehad

    ik was blij je mee te kunnen uitwuiven

    groetjes papa

  • 12 December 2011 - 07:25

    Els P.:

    Hi Annelore,
    Ik wil je een onwijs mooie, leuke, spannende, enerverende, sensationele en memorabele reis wensen. Maak er wat van en houd ons op de hoogte!
    Liefs, Els.
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelore

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 49835

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

KrisKras-reis naar Peru

11 December 2011 - 19 April 2012

Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-)

05 Januari 2010 - 08 April 2010

buitenlandse stage binnen ergotherapie

Landen bezocht: