vertrek uit lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu vertrek uit lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

vertrek uit lima

Door: Annelore

Blijf op de hoogte en volg Annelore

14 December 2011 | Peru, Lima

hallo allemaal,

het zal een kort verslag worden want ik zit momenteel in een internetcafe en daar gaat typen toch iets trager wegens qwerty-toetsenbord. mijn eigen spullen zijn al helemaal gepakt en gezakt voor de busreis naar cuzco. zo meteen neem ik de taxi naar de bushalte, daar zal ik om 16.30 (22.30 Belgische tijd) de bus nemen. het zal een lange rit worden, 22uur, maar ik heb er zin in. lekker tijd om uit te rusten, na te genieten van lima en wat te lezen. joke (vriendin die al in cuzco stage loopt), zal me ophalen aan het busstation en dan zal ik mee in haar gastgezin verblijven. ik zal jullie later een verslag schrijven over de drie dagen hier in peru en dan voeg ik er ook meteen wat foto's bij.
xxx
annelore
p.s. het systeem voor hoofdletters heb ik nog niet helemaal begrepen:-)

  • 14 December 2011 - 19:55

    Tante Grid:

    Hè annelore! Ik hoop dat het een boeiende busreis wordt. Op je mail heb je hopelijk de foto's van Marietje teruggevonden! Mijn flinke eerste kleindochter!
    Tot gauw! Ik volg je reisverslag!
    Dikke xxx tante grid

  • 14 December 2011 - 20:37

    Myriam Majelijne:

    hey annelore,

    ik vind het echt leuk om je zo te kunnen volgen en je straalt op je foto's! Genieten laat je echt uitstralen!

  • 14 December 2011 - 21:16

    Mama:

    Ik hoop dat de busreis niet te hobbelig verloopt en er ook heel wat slapen kan bijkomen. Je hebt al heel wat belevenissen om te overdenken... en dan het weerzien met Joke na zo veel maanden...SUCCES!

  • 15 December 2011 - 13:58

    Dominiek:

    geen hoofdletters, geen hoofdbrekers, veel plezier en rust op de bus en ik ben blij dat alles goed gaat, geniet er van

    groetjes

    PAPA

  • 16 December 2011 - 13:09

    Roland:

    Hey Annelore,
    Tof zeg, daar in Peru!
    Alleen wordt ik al moe als ik lees hoeveel wachten en wakker blijven er gemoeid is met een uitstapje naar Cuzco (zelfs els er geen hoofdletter aan zit). Gelukkig is er, zo te lezen, onderweg wel veel te bleven, zodat je op z'n minst één oog open kunt houden om te genieten van de tocht.
    Veel plezier daar in Z-Amerika en ik wens je ook veel leuke contacten toe.
    (PS: dit is ook getypt op een QWERTY-klavier, maar dan eentje uit Europa)
    Groetjes en knipoog,
    Roland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelore

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 49837

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

KrisKras-reis naar Peru

11 December 2011 - 19 April 2012

Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-)

05 Januari 2010 - 08 April 2010

buitenlandse stage binnen ergotherapie

Landen bezocht: