21 januari - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu 21 januari - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Annelore Peeters - WaarBenJij.nu

21 januari

Door: Annelore

Blijf op de hoogte en volg Annelore

21 Januari 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

vandaag hebben Hanne en ik opnieuw in de voormiddag bij Edelac gewerkt. Ik begin me er al wat thuis te voelen. Elke dag doe ik individueel enkele oefeningen met een jongetje met problemen en help ik mee in het klasje.
Morgen zal ik mijn eerste Sherborne-sessie geven aan de kinderen van mijn klasje, de preparatoria.
Op deze moment ben ik op de spaanse school en volgen we spaanse les. Deze avond gaan we eten in het huis van Judith, de organisatrice van CA. Ze is sinds enkele dagen terug in het land en zo kunnen we even bijpraten, afspraken maken, ...

Stiekem kijken we al uit naar het weekend,

vele groetjes
annelore

  • 24 Januari 2010 - 14:38

    Bomma, Cis:

    Ons moeder is vandaag op de computer bij ons naar uw reisverslagen komen kijken. Ze vindt het heel boeiend en is content dat je het er blijkbaar naar je zin hebt. Ik denk dat we ze nu regelmatig op visite zullen hebben om de volgende verslagen te lezen. Ze denkt dat uw Spaans weldra haar niveau zou overstijgen. Het is ook plezant om de foto's te kunnen zien. De gelijkenenissen met Mexico zijn redelijk groot (zwerfvuil, macho's,kerk,...)

    Vanaf nu volgen we het op de voet. Groetjes van ons allemaal.
    Bomma,Cis,Katrien,Lars,Ase en Rens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Guatemala-stad

Annelore

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 49825

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

KrisKras-reis naar Peru

11 December 2011 - 19 April 2012

Latijns-Amerika van naderbij bekeken:-)

05 Januari 2010 - 08 April 2010

buitenlandse stage binnen ergotherapie

Landen bezocht: